החזון שלנו: ERP כמו של הגדולים-לעסק הקטן

אדם-מנהל פיתוח תכנה
אדם-מנהל פיתוח תכנה
ארי בן חור
ארי-פיתוח עסקי ושיווק

ואנחנו כבר שם, בחזון שלנו:  ERP לעסק הקטן והבינוני. ERP פירושו מערכת תוכנה שנותנת מענה לכלל התפקודים העסקיים של העסק: הנהלת חשבונות, ניהול מלאי, תיעוד פעולות ניהול קשרי לקוחות וכן הלאה. במהלך 2017 השלמנו פיתוח של שני מודולים: קופה רושמת וסנכרון עם אתרי אינטרנט. בעזרת פיתוחים אלה אנחנו מעמידים לרשות לקוחותינו כיום את התכנה כמרכז בקרה רב עצמה לכל ערוץ מכירה אפשרי. וזאת, בנוסף לתפקודים המוכרים והוותיקים של הפקת מסמכים, הנהלת חשבונות, ניהול מלאי וניהול קשרי לקוחות.

ועדיין, יש לנו לאן לשאוף ולהתפתח: במהלך 2020-2021 אנחנו מתכננים להפוך את מודול קשרי הלקוחות שלנו למכונת שיווק משומנת היטב שתהיה מסוגלת למנף ולהרים כל עסק לגבהים שלא ידע בעבר. יש למה לצפות.

2010-ההתחלה

קצת היסטוריה: עיסוקנו בתוכנה לניהול עסק החל כאשר ב-2010 פיתחנו לעצמנו תוכנה מודרנית שהחליפה תוכנת הנהלת חשבונות מיושנת ששירתה שנים את העסק שלנו  בתחום תמיכת מחשוב לעסקים, ומאז אנחנו לא מפסיקים לפתח אותה עד היום. לשמחתנו, צורת התפתחות זו השאירה אותנו נאמנים לעיקרון עסקי שהנחה אותנו מתחילת דרכנו:

לא למכור שום דבר שאנחנו לא משתמשים בו בעצמנו, לצרכינו העצמיים.

כך, השאיפה לשפר ולהוסיף נובעת מצרכים פנימיים של העסק לא פחות מאשר לצורך לתת שרות מצוין ללקוחותינו.

2015 -עוברים לענן

אמצע  2015 היתה נקודת מפנה עבורנו. בשנה זו החלטנו להעביר את פעילות התכנה לתשתית שרתים בענן במקום לתמוך בהתקנות מקומיות אצל לקוחותינו. כך אנו משרתים את מיטב האינטרסים של לקוחותינו:

  • זמינות של 99.9% מהזמן
  • אמינות ויציבות,
  • אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר
  • נגישות לתכנה מכל מקום ומכשיר
  • שרות ללא פשרות.

בקצרה, כל היתרונות של “תוכנה כשירות” (SAAS) בגללם מערכות מידע בכל העולם עוברות לענן בקצב הולך וגובר.

Vsignקיים: כל ערוצי המכירה-מנוהלים מרכזית

גאים להציע מערכת משולבת המאפשרת למכור לכל סוגי הלקוחות, בכל ערוצי המכירה: במשרד, בחנות, באתר אינטרנט ובאמצעות אנשי מכירות שטח. כאשר כלל ערוצי המכירות מקושרים ללינט ומנוהלים מרכזית על ידה. מרכיב חזק של מערכת לינט ERP

מכירות במשרד: מכירה ישירה מהתכנה ללקוחות עסקיים

קיימים בתוכנה כל המסמכים הדרושים למכירה ללקוחות עסקיים: החל מהצעות מחיר, דרך הזמנות מכירות, חשבוניות עסקה, תעודות משלוח, חשבוניות מס, חשבוניות מס-קבלה וגם אפשרות לקלוט מסמכים שיצאו מחוץ למערכת.
בנוסף, ניתן בתוכנה עצמה לגבות תשלום בכרטיס אשראי ישירות ממסכי הפקת קבלה וחשבונית מס קבלה ולסיים את הליך המכירה במהלך אחד קצר ויעיל.

מכירות בחנות: מכירה מהירה בקופה ממוחשבת ללקוחות פרטיים

תכונות קופה ממוחשבת משולבת במלואה בתכנה:
מהירות בזק, מאפשר קיצור תורי קונים.
פשטות הפעלה, קופאים חדשים ילמדו להפעיל אותה ב-10 דקות.
תמיכה בריבוי קופות וסניפים כשכולם מחוברים זה לזה ולתכנת הנה”ח וניהול מלאי מרכזית.
שעון נוכחות מובנה. דיווח אונליין על כניסות ויציאות עובדים בתכנה המרכזית.
העברת סחורה מסניף לסניף מתועדת עם תעודת העברה בין מחסנים בקופה.
לא צריך לקלוט דוח Z בסוף היום! סנכרון אונליין עם תכנת הנהלת חשבונות מרכזית-לינט
סנכרון מלאי מידי עם תכנת ניהול המלאי המרכזית-לינט
דוח מכירות ודוח מלאי של כל הקופות, עדכני אונליין, בתוכנה המרכזית.
 
ראו פרטים נוספים בעמוד קופה רושמת לעסק 

מכירות באתר אינטרנט: שליטה באתר מתוך התכנה

לרשות בעלי אתרי מכירות אינטרנטיים מבוססי  Woocommerce (הפועלת על גבי פלטפורמת ניהול האתרים הנפוצה ביותר כיום: WordPress) עומד תוסף תוכנה תקני וחינמי שפיתחנו. התוסף נמצא ברשימת התוספים המורשים של WordPress וניתן להתקין אותו במספר הקשות בודדות מתוך ממשק WordPress. לאחר כמה דקות של הגדרות, התוסף מחבר את החנות האינטרנטית לתוכנה ויכול לבצע את המשימות הבאות:
ניהול מוצרים מרכזי: את המוצרים, מחיריהם והקטגוריות שלהם מנהלים במקום אחד!: בתכנה. אין צורך להזין מוצר חדש גם בתכנה וגם באתר. כנ”ל לגבי עדכון מחיר ותיאור מוצר. מוצרים חדשים וקטגוריות חדשות של מוצרים שמוקמים בתוכנה נכנסים אוטומטית גם לרשימת המוצרים והקטגוריות למכירה באתר (ניתן להסתיר במידת הצורך).
ניהול מלאי משולב: סנכרון הדדי מלא של מצב המלאי בין האתר לתוכנה. דהיינו, רכישות באתר נגרעות אוטומטית מהמלאי בתוכנה, ושינויים ברמת המלאי בתוכנה משתקפים באתר.
הפקת חשבונית ושליחתה ללקוח:  ובסיום מוצלח של עסקת רכישה באתר, התוכנה מפיקה חשבונית מס-קבלה או קבלה לתרומה או כל מסמך אחר שנבחר בהגדרות התוסף, באופן אוטומטי ושולחת אותו ללקוח.
ניהול לקוחות וצבירת פרטיהם: לקוח חדש שהזין את פרטיו באתר תוך כדי רכישה, מוקם אוטומטית ונשמר גם בתוכנה.
הערה: לרשות בעלי אתרי מכירות אינטרנטיים הפועלים על גבי פלאטפורמות אחרות שאינן מבוססות על  WordPress/Woocommerce עומד ה-API של לינט שמאפשר התחברות של תוכנה חיצונית וביצוע זהה לתיפקודים הנ”ל.

מכירות שטח: מכשירים ניידים עם התכנה לסוכני מכירות.

אפשר להיפטר מהמסופים הייעודיים והיקרים! התוכנה עובדת מצוין גם על מכשירי סמארטפון וטאבלט מכל הסוגים. תנו לאנשי מכירות שטח מכשיר נייד סטנדרטי במחיר סביר ויהיה בידיהם כלי רב עצמה לבצע מכירות: להפיק הצעות מחיר, הזמנות, חשבוניות וכדומה. ניתן לשלוח את המסמך ללקוח במייל או למסור לו ביד הדפסה ממדפסת בלוטות’ ניידת. אפשר לסלוק כרטיסי אשראי מהמכשיר דרך לינט ולהפיק קבלה. כמובן שאפשר להפיק קבלה גם כנגד תשלום שהתקבל במזומן או בצ’קים. כל זה בשטח, בנוחות, מבלי לאלץ את הסוכן לחזור אל המשרד על מנת לבצע פעולות אלה.
מאחר וקיימות רמות הרשאה שונות למשתמשים שונים, ניתן להגדיר בתוכנה תפקיד “איש מכירות” שיהיה רשאי לצפות רק במידע הרלוונטי.
בנוסף, במיוחד עבור אנשי מכירות בשלבי לימוד התחלתיים בעסק: ישנה אפשרות שאיש המכירות יפיק מסמכים למצב טיוטה בלבד. הפקה סופית ומשלוח ללקוח תתבצענה על ידי המנהל הממונה או באישורו.אנו ממליצים לקנות את מברשת השיניים האהובה עליכם במחירים סופר נמוכים עם משלוח חינם, ותוכלו גם לאסוף את ההזמנה בחנות באותו היום.

כל היבטי המכירות-בכל הערוצים הנ”ל-מנוהלים מרכזית בתוכנה

ניהול רשימות המוצרים והקטגוריות.
ניהול המלאי והמחסנים.
ניהול רישום הלקוחות ואנשי הקשר על פרטי הקשר שלהם.
ניהול, בקרה ותיעוד הכספים, ההכנסות וההוצאות.
הפקת חשבוניות, קבלות ושאר המסמכים על פי התקנות.
גביה בכל אמצעי התשלום המקובלים.
מודל הדגמת מערך המכירות השלם בלינט

תוכנה לניהול עסקנשמע מעניין! קחו פרטים. תתקשרו, יש לי עוד שאלות

יש למה לצפות: מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) משולבת במערכת הנהלת החשבונות, במערכת ניהול קריאות השרות והתמיכה ובמערכת המלאי. תאפשר שיווק ממוקד בטלפון, במייל ובסמס ותיעוד כל המגעים עם הלקוח. השלב הבא בבניית לינט כמערכת ERP מלאה

תוכנת קשרי לקוחות -לינט
  • מערכת לביצוע וניהול קמפיינים של שיווק במייל ובסמס, כולל דפי נחיתה.
  • מערכת לקליטה ועיבוד עסקאות בפוטנציה משלב קליטת הליד ועד הפיכתו ללקוח משלם.
  • לוח שנה לניהול אירועים של פגישות ושיחות טלפון
    • כולל סנכרון ללוח שנה של מערכת חיצונית.
    • כולל תזכורות במכשירים ניידים וסנכרון ללוח השנה שלהם.
  • מערכת של תיעוד כל קשר עם הלקוח באמצעי התקשורת הבאים:
    • במייל: מיילים יוצאים ונכנסים נגישים לחיפוש ועיון מכרטיס לקוח.
    • טלפון: סנכרון מלא למרכזיה ממוחשבת. שיחות נכנסות ממספר מזוהה יקפיצו כ’ לקוח, מס’ הטלפון בכרטיס הוא קישור שיחייג אוטומטית ללקוח. הקלטות שיחות עם הלקוח תהינה נגישות לחיפוש והשמעה מתוך כרטיס לקוח.
    • הודעות סמס: תיעוד כל הודעות הסמס שנשלחו ללקוח.
נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה