תוכנה לניהול עמותה
לינט הינה תוכנה ישראלית המשלבת בתוכה מגוון תכונות המועילות לכל ארגון. באמצעות התוכנה, עסקים וחברות מנהלים את פעילותן הכלכלית, מנהלים מלאי ומפיקים מסמכים חיוניים כמעשה בשגרה. עם זאת, בתוכנה תכונות רבות אשר יכולות לשמש גם ארגונים מסוגים אחרים ולעזור להם להתנהל בחוכמה.
לינט מתאימה גם לעמותות. האפשרויות הרבות שהמערכת מציעה תורמים לניהול נכון, סידור וארגון של העמותה מבחינות רבות ובעיקרן תחום הכספים הכולל תיעוד התרומות, הפקת קבלות (כולל הפקת קבלות לתרומה מוכרות לצורכי מס) והפקת הדו”חות הנחוצים. באמצעות שימוש בלינט כתוכנה לניהול עמותה תוכלו לייעל את הארגון ולהתנהל נכון מול רשויות החוק כמו גם בפני המתנדבים, התורמים וגם כלפי עמיתים בצוות ההנהלה.
תוכנה לניהול עמותה חדשה
בישראל ישנן יותר מ-30 אלף עמותות רשומות אצל רשם העמותות ובכל שנה מצטרפות לרשימה זו בין 1500 ל-2000 עמותות חדשות. עמותות אלו זקוקות לניהול נכון וכיום ניהול נכון מתבצע באמצעות הטכנולוגיה אשר מתפתחת בכל יום כדי להציע יותר ויותר. כתוצאה מהצורך הרב בתוכנות לניהול עמותה, תוכנות רבות משתדרגות ומציעות תכונות חדשות שנועדו כדי לעשות לכם את החיים פשוטים וקלים יותר. דוגמא לכך היא הניהול של העמותה דרך הענן. לינט היא תוכנה שפועלת באמצעות הענן ולכן ניתן לעדכן תרומות חדשות ולהפיק מסמכים מכל מקום ובכל זמן וכל הנתונים נשמרים בצורה מאובטחת ברשת האינטרנט.
כשמדברים על עמותות שפועלות למען טובת הכלל חשוב לקחת בחשבון על ההוצאות הכרוכות בניהול העמותה. מערכת לינט הינה מערכת בעלת תכונות רבות ועם זאת מחירה הוא משתלם במיוחד. תוכלו לראות את המחירים שלנו בדף המחירון ואפילו לקבל 30 יום התנסות בחינם כדי שתוכלו לבחון את המערכת ולראות אם היא נוחה לכם.