קטגוריות חשבון
לשם מה צריך לחלק לקוחות/ספקים לקטגוריות?
קטגוריות חשבון נועדו לקבץ חשבונות מסוג אחד (למשל: לקוחות) לקבוצות.
קבוצות אלה יכולות לשמש:
- להצגה וסינון במסך ניהול לקוחות
- לקבל דוחות מכירות לפי חתך הקבוצות/קטגוריות לקוחות
- להקצות מחירון מיוחד שחל רק על הלקוחות שמשויכים לקטגוריה (לקוחות אחרים, יקבלו את המחיר הרגיל)
לדוגמא: בעל יקב יין יהיה מעונין בוודאי לפלח את הלקוחות ל-3 קבוצות לפחות: מסעדות, בתי מסחר למשקאות ולקוחות פרטיים.
איך יוצרים קטגוריה?
יש לגשת לתפריט הימני העיקרי->חשבונות->קטגוריות חשבונות->כפתור “צור קטגורית חשבונות”->להקליד שם לקטגוריה החדשה בשדה שם->לבחור עבור איזה סוג חשבון רוצים ליצור את הקטגוריה (סוג “לקוחות” בברירת מחדל) בשדה “סוג”->לשמור על ידי לחיצה על כפתור “צור”
איך מוחקים/עורכים קטגוריה קיימת?
בשורה של כל קטגוריה קיימים 3 סמלילים:
- פח אדום-למחיקה
- עיפרון כתום-לעריכת שם או שיוך לסוג חשבונות
- עין ירוקה-צפיה בלבד בפרטי הקטגוריה
מסמך זה נכתב ונערך על ידי ארי בן חור. כל הזכויות שמורות למחבר ®™© All Rights Reserved . אין להעתיק, לצלם, לפרסם את הנאמר במסמך זה בכללותו או בחלקים ממנו ללא קבלת אישור מבעל הזכויות מראש ובכתב .