“מחיקת” פריט (הסתרתו)

מחיקת פריט בלינט אינה מבצעת מחיקה מלאה שלו, אלא מבצעת הסתרה שלו והופכת אותו ל”לא פעיל” בתוכנה.

  • הפריט ה”מחוק” לא יופיע יותר ברשימה הרגילה של המוצרים בטבלת פריטים שבתפריט המלאי.
  • הפריט לא יופיע גם בתוצאות החיפוש של פריטים בקופה של לינט.
  • הפריט לא יופיע גם בחיפוש פריטים במסכי יצירת המסמכים השונים.

הסבר מדוע זה כך: אם יימחק הפריט סופית, כל המסמכים והדוחות שכוללים אותו, יהיה בהם חור במידע. אסור שזה יקרה.

הערה חשובה:

היות ומק”ט פנימי בלינט חייב להיות ייחודי והפריט אינו נמחק סופית, אם תנסו ליצור פריט חדש עם אותו מספר מק”ט שכבר “נמחק” בעבר, הפריט לא ייווצר ותקבלו הודעת שגיאה ש”מקט “XXXXXX” כבר בשימוש”.

במקרה כזה אפשר להחיות את הפריט חזרה (להפוך אותו לפעיל חזרה). הנה קישור לדף שמסביר איך לעשות זאת.

 

נגישות
לייעוץ ישיר
ייעוץ ישיר
הרשמה