תוכנה לניהול מעבדה
מקימים מעבדה חדשה לתיקון מכשירים? טכנאי שעוסק בתיקון טלפונים סלולריים או מחשבים? עסק קיים שרוצה להתקדם ולהשתמש בטכנולוגיה חדשה כדי לנהל את העסק? סביר להניח שאתם זקוקים לתוכנה לניהול מעבדה וקריאות שירות. במאמר זה נסביר על הצורך בתוכנה לניהול עסק – מעבדת תיקונים – ועל התוכנה שלנו שמאפשרת לכם לבצע מגוון פעולות חיוניות של תיעוד והפקת מסמכים בקלי קלות.
למי התוכנה מתאימה?
התוכנה שלנו מתאימה לכל עסק, חברה, ארגון ואפילו פרילנסר שרוצים לבצע ניהול נכון והפקת מסמכים וחשבוניות בעסק. באמצעות התוכנה תוכלו להפיק מסמכים שונים ללא הגבלה, לבצע רישום הוצאות, לנהל מלאי, לבצע מגוון פעולות בנושא הנהלת חשבונות, להפיק חשבוניות ועוד… אך באמצעות מודול ניהול שרות שהוספנו לתוכנה תוכלו לבצע גם פעולות שמתאימות במיוחד בשבילכם – למעבדות תיקונים ולעסקים שהעוסקים בקריאות שירות וניהול מכשירים. בין היתר התוכנה יכולה לשמש עסקים מהסוגים הבאים:
-
ניהול מעבדת סלולר
-
ניהול מעבדת מחשבים
-
ניהול מעבדת תיקונים בנושאים שונים
-
ניהול כל סוג עסק המספק שרות למכונות, מכשירים ואף כלי רכב במעבדה, במוסך או באתר הלקוח!
מודול ניהול השרות מייעל את הרישום והמעקב אחרי הטיפול בקריאות השרות, המכשירים שבשירות, הטכנאים המטפלים והחלקים שהוחלפו בעת .
בנוסף, הטכנאי המטפל יכול להפיק, באמצעות התוסף, אישור ביצוע עבודה חתום על ידי הלקוח ו/או חשבונית/ הצעת מחיר/ הזמנת עבודה במהירות וביעילות, בהתבסס על הנתונים שנרשמו בקריאת השרות תוך כדי הביצוע.
חשוב לציין שהתוכנה שלנו פועלת באמצעות הענן ולכן תוכלו לעדכן ולנהל את העסק שלכם מכל מקום ובכל זמן!
מערכת לניהול קריאות שירות ומעבדת תיקונים
במערכת שלנו ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות לניהול עסק. כל עסק זקוק למערכת להפקת חשבוניות ומסמכים, לטיפול בנושא הנהלת החשבונות, רישום מלאי ועוד… אך בנוסף לכך תוכלו לנהל את המעבדה שלכם ואת הטיפול במכשירים של הלקוחות ובתיקון שלהם על ידי טכנאי בקלות רבה באמצעות תוסף ניהול שרות של מערכת לינט. בין הפעולות שתוכלו לבצע במערכת:
-
הפקת טופס שמתעד את העובדה שהלקוח מאשר שבוצעה אצלו עבודה וסופקו חלקים. הטופס נקרא אישור עבודה שהלקוח יכול לחתום עליו ישירות על מסך המגע של הסמרטפון/טבלט/מחשב של הטכנאי.
-
רישום המכשירים בשרות ומעקב אחר כל העבודות שבוצעו בהם.
-
רישום קריאות השירות והוספת פרטים לגבי סוג העבודה, הלקוח, מצב התקדמות, רכיבים שסופקו ועוד…
-
הפקת הפקת חשבוניות, הצעות מחיר, הזמנות עבודה ואף לפתוח קריאת שרות חדשה בהמשך לקריאה הנוכחית.
-
הפקת דו”חות על השירות, המכשיר או הלקוח.
-
ניהול המכשירים וצפייה בהיסטוריית הפעולות שבוצעו.
-
התאמה אישית של המערכת לפי הצורך שלכם והוספה של סוגי קריאות (ביקורת, תיקון תקלה ועוד…)
-
ניהול סטטוס המציג את מצב קריאת השירות למעקב קל וברור.
-
תכונות ופעולות נוספות תוכלו לקרוא בהרחבה בקישור הזה.
אנחנו בלינט רוצים שתהיו מרוצים 100% מהתוכנה שלנו ולכן אנחנו פועלים כל הזמן לשדרוגה ולפיתוח תוספים ותכונות חדשות במערכת. אם אתם מעוניינים, תוכלו ליצור איתנו קשר או לבחור את החבילה המתאימה לכם מתוך דף המחירון.